Knjižničarji ocenjujemo

 
Biblija uspešnega piara
Jernejčič, Andreja
ocenaocenaocenaocenaocena
Lin & Nil, 2017
388 strani
priročnik
preverite, ali je knjiga prosta (OPAC)
Knjiga je primerna za vse, ki si želijo v praksi spoznati osnove piara.
Avtorica v knjigi združuje svoje osebne izkušnje, praktične primere in intervjuje z ljudmi, ki so pogosto v stiku z mediji in se zavedajo, da je njihov uspeh ali uspeh njihovega podjetja nenazadnje odvisen tudi od ustrezne komunikacije z novinarji. Kaj je adrema, kako napisati mamljivo napoved za medije in bombastično sporočilo za javnost, kako organizirati odmevno novinarsko konferenco in kako se pripraviti na javni nastop – to je samo nekaj ključnih točk, skozi katere nas v knjigi popelje avtorica. Na skoraj 400 straneh pa se je dotaknila tudi razvoja digitalnega piara.
Knjigo bi priporočila vsem, ki jim je svet piara povsem tuj in se želijo z njim pobližje spoznati. Z veliko truda in želje pa jih številni primeri in napotki v praksi lahko usmerijo k uspešnemu sodelovanju z mediji in jim, kot pravi avtorica, pokažejo pot do zmage na poslovnem področju.