Knjižničarji ocenjujemo

 
Zapravljeno : zakaj šola ne izobražuje več
Furedi, Frank
ocenaocenaocenaocenaocena
Krtina, 2016
Krt 181
267 strani
Izobraževanje – družbeni vidik, izobraževalna politika
preverite, ali je knjiga prosta (OPAC)
Razmišljanja o sodobni šoli, ki vse bolj izgublja vlogo izobraževalne institucije in postaja kraj vedenjskega nadzora in terapije.
Frank Furedi je sociolog, kulturni kritik in profesor na univerzi v Kentu, ki se ukvarja s sociologijo strahu, izobraževanja, terapevtske kulture, starševstva in znanja. Avtor koherentno in zanimivo predstavi problematiko sedanje vzgoje in izobraževanja ter dovolj prepričljivo nagovarja k potrebnemu premisleku njune naloge v sodobni družbi. Knjiga je zgoščena z informacijami, ki ti resnično dajo misliti. Napisana je s popolnoma drugačnega zornega kota. Danes se vse preveč poudarja izkustveno učenje, kreativnost, različnost otrok, personalno učenje …, pozabili pa smo na že nekdaj zakoreninjene temelje, ki čedalje manj veljajo. Ni izobraževanja brez vzgajanja. Učitelj naj bi tudi vzgajal. Danes pa se plasira le še izobraževanje, vzgoja je precej v ozadju. In to nikakor ni v redu. Šolarji so preobremenjeni, preveč je faktografije ipd. Že sam naslov knjige pove, da je z izobraževalnim sistemom nekaj zelo narobe. Šola je postala bojišče, na katerem skuša družba odraslih razrešiti lastne težave. Delo je pisano v tekočem publicističnem stilu, razumljivo ter z ravno prav samopovzemanji, je dobrodošlo za branje tako za starše kot za učitelje in druge strokovnjake, tako ali drugače povezane z vzgojno-izobraževalnim sistemom. In nenazadnje za vse, ki želijo bolje razumeti svet, v katerem živimo.
Odlična knjiga, ki obenem ponuja prepričljivo razlago za izgubo zaupanja v šolo; kar pomeni degradacijo avtoritete odraslih v sodobni družbi.
Skip to content