Knjižničarji ocenjujemo

 
Small data
Lindstrøm, Martin, 1970-
ocenaocenaocenaocenaocena
Medijski partner , 2016
240 strani
marketing
preverite, ali je knjiga prosta (OPAC)
Knjiga o drobnih sledeh, ki odkrivajo nove trende v prodaji.
Martin Lindstrom je Danec, ki dejansko nima doma, oz. je dom ves svet, saj več kot 300 dni na leto potuje. Velja za največjega strokovnjaka s področja marketinga, ki ga najemajo največje svetovne korporacije. Sodi med 100 najvplivnejših ljudi na svetu. V slovenski jezik imamo prevedeni še dve njegovi deli, in sicer Nakupologijo ter Marketinško pranje možganov.
Lindstrom zase pravi, da je forenzik, saj išče drobce podatkov, ki razkrijejo, kdo smo v resnici. Knjiga Small data govori prav o tem. Z opazovanjem navidez nepomembnih podrobnosti v vedenju ljudi pride do novih marketinških trendov. Avtor nam je predstavil nekaj primerov, ki jih je razreševal v različnih delih sveta. Npr. ponošena superga je vplivala na prodajo Lego izdelkov, uporaba mobilnih telefonov vpliva praktično na vse, zakaj je upadla prodaja krem med najstnicami, ipd.
Knjiga je zanimivo in nezahtevno branje. Sama vsebina nas lahko straši, saj tisti, ki imajo naše small data, dejansko nato manipulirajo z nami.